yeay . one stalker is coming. thankyou (:

Friday 15 April 2011

adakah aku tak DIPERLUKAN lagi ?

kawan ' kawan , aku adee story nak share kat korang . aku adee kenal sorang gurl niee , gurl niee aku kenal dari member akuu . member aku bagi number phone gurl niee kat aku . gurl niee memang terbaek laa . dyee niee comey , cantik , and howt . then , aku contact laa . firstime aku contact dyee , aku call dyee . time too dyee adee couple . nevermine laa , aku nak friend kan . tak salahkan nak kawan dengan orang yang adee couple . then , gurl niee macam tanak contact aku , dyee jual yee number phone aku kat member ' member dyee . pppeeerrrhhh ! sakit yee hati aku kan . yelaa , if tanak contact dengan aku too . cakap jee laa . jangan laa nak jual number phone aku kat orang . bila dyee daa bagi number phone aku kat member ' member dyee . member dyee pun contact laa aku . aku pun t'pakse laa layan . if tak layan , cakap sombong pulak . aku text laa member ' member dyee yang dyee bagi number phone aku . aku pun tak tahan , aku text laa gurl too . aku cakap kat dyee , kenapee jual number phone aku kat member ' member dyee . if tanak contact aku cakap jee laa kan . tak payah laa jual ' jual number phone aku . then , dyee sikit punya tenang cakap . member ' member i nak kenal dengan you , i bagi laa . mak aii ! dyee ingat aku niee apee , anak patung kee ? ingat aku takdee perasaan kee ? nevermine laa , aku terus stop contact dengan dyee and member ' member dyee . cz , sakit hati punyee pasal . one day , aku turun kl dengan bestie aku . aku lepak laa macam biasee kat depan pavi . tiba ' tiba dalam hari nak gelap too , bestie aku cakap dyee aku . " weyh ! gurl yang koee nak kenal too , adee kat sini dorh . " aku pun happy laa , aku memang nak jumpa dyee sangat . tp , gurl too jee yang tanak jumpee aku . nak buat macam mane kan , budak howt laa katakan . aku pun cakap dengan bestie aku " weyh ! koee pergi laa panggil dyee , then ajak lepak sekali . " bestie aku niee pun pergi laa kat gurl too . then , gurl too pun aku tengok nak lepak dengan aku and bestie aku . THANXX GOD !  aku happy gilakan time too . aku pun cakap laa dalam hati aku , " time niee laa peluang aku untok ayat dyee . " hehehe ! :) aku pun ajak laa jalan ' jalan . dyee pun cakap okee . kiteorang pun jalan ' jalan laa . tak lamee lepas too aku pun balik , cz adee hal . then , malam too aku nak naek GENTING HIGHLAND  dengan adik angkat aku and gf dyee laa . aku pun call laa dyee , nak ajak dyee pergi genting laa . then , dyee pun nak follow . aku pun pergi laa ambik dyee kat SHAH ALAM . mase ondway nak naek genting too , tiba ' tiba dyee penggang tangan aku and dyee baring kat bahu aku . aku pun t'kejut , dalam hati aku cakap " hai ! budak niee suka kat aku kee ? " aku pun buat bodoh jee laa . dah laa first meet , pastoo teros pergi genting . gilaa laa . besok yee , aku teros text dengan dyee . then , kami pun panggil ' bie baby ' . after three days , aku gadoh dengan dyee . then , dyee cakap jangan contact dyee lagi . aku pun sedih laa . yelaa , manee tak sedih . aku dah sayang dyee kowt . tp , nak buat macam manee daa dyee cakap macam too . akuu ikot jee laa . after one weeks , dyee keluar kl with my bestie . tp , aku tak keluar , cz aku demam panas time too . entah macam mane , bestie aku call . dyee cakap nak bawak gurl too balik puchong . aku pun tak percaye laa , cz bestie aku niee kaki ' ken ' sikit . bestie aku sampai jee puchong , dyee call aku . " weyh ! aku daa sampai puchong , keluar laa . gurl too pun adee dengan aku . " aku tak percaye , aku suruh bagi phone kat gurl too . then , dyee cakap betol kat puchong . aku pun dengan demam panas yee , keluar pergi rumah bestie aku . then , kami pergi BUKIT AMPANG and DATARAN MERDEKA . masee kat bukit ampang , dyee tak tegur aku lansung . tp , kat dataran aku pun mengalah . aku pun tegur dyee , then kami pun okee seperti biasee . tiba ' tiba dyee kiss pipi aku , aku rasee happy sangat ' sangat . minggu depan yee , aku keluar dengan dyee pergi kl . then , aku ajak dyee balik puchong and aku janji dengan dyee . yang aku akan hantar dyee balik naek kereta . tp , aku tak dapat hantar dyee naek kereta . aku naek motor . pppeeerrhh ! bapak segan dorh , sumpah segan gilaa . dengan aku takdee lesen motor yee . niee kalau aku kena tahan , mampos anak daree orang niee . aku daa lah tak penah bawak gurl naek motor . aku pun pergi laa hantar dyee kat kl . dalam mase p'jalanan too , dyee bolee tidoo . memang kerek kan , aku t'pakse laa bawak motor tegak macam kayu . cz , tanak bagi dyee jatuh . maybee dyee penat sangat too . yelaa , daa pukul 4 pagi kowt . sampai leher aku lenguh tahan dyee . tp , takpee laa . sayang punyee pasal , buat apee semua sanggop . aku rasee bersalah gilaa dorh . hantar dyee naek motor . hurmm ! :( banyak sangat kenangan FUNNY aku dengan dyee . kadang ' kadang bila ingat balik , tersenyum aku sorang ' sorang . now , aku baru jee bace BLOG dyee . dyee cakap dyee daa adee bf . hurmm ! :'( kenape laa dyee tak jujur dengan aku ? why baby ? why ? aku dah sayang koee gila ' gila . tp , niee yang aku dapat ? aku penat dorh sayang orang . sumpah penat ! aku jujur and ikhlas dengan koee . tp , hurmm ! :( entahlah .