yeay . one stalker is coming. thankyou (:

Wednesday 13 April 2011

MALU tapi MAHU ..

citee yee b'mulaa di PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA . aku kenal sorang gurl niee , memang kerek laa . cz , budak howt kan . manee laa nak pandang aku yang sakai niee . aku memang nak ayat dyee , but dyee macam sombong jee . aku chill laa , tak jadi nak gelojoh . satu hari kee satu hari , aku try nak tegur dyee . but , aku takot + malu . yelaa , aku daa laa tak biasee dengan gurl ' gurl niee . taa pee laa , aku try slow ' slow . aallaaaa ! chill laa kan . adee 3 bulan laa , comform dyee sangkut kat aku punyee . hehehee ! ( bapak berlagakan ) one day , aku dapat pangkat . pangkat paling besar pulak too dalam kem . lagi laa aku famous kan . hahaha :) ! entah macam manee , satu hari too aku berani nak tegur dyee . aku ingat lagi , masee too aku kat dewan makan . time too , hari lawatan keluarga . aku cari ' cari dyee kat kawasan dewan makan . tp tak jumpee , aku daa putus harapan dah . aku terus duduk jee kat dewan makan too . yelaa , manee nanti dyee datang dewan makan kee . boleh laa jumpaa . tiba ' tiba aku rase aku nak padang luar dewan makan . cz , kat luar too , adee pondok ' pondok . untuk family ' family yang nak jumpa anak dorang . sekali aku t'padang pemandangan yang menyakitkan hati aku . korang tahu apee aku nampak . baek punya minah too dengan mamat laen . dyee lepak dengan family sapee entah . aku tengok , pppeerrrhhh ! bukan maen mesra lagi . dengan duduk sebelah satu hal . pastoo , maen tarik ' tarik tuala kechik lagi . memang panas laa aku kan . tp , nak buat macam manee . dyee daa b'punyaa , dah laa dengan membee aku pulak too . satu dorm , satu company , sebelah katil . memang aku rasee nak b'tumbukan . tp , salah aku jugak . yang aku lembab sangat kenape , comfident lebih pulak too . takpee laa , maybee takdee jodoh , ( bajet jee takdee jodoh ) . hari makin hari aku tengok dorang , makin rapat . kadang ' kadang jelous pun adee . manee tak jelous dorh , gurl yang aku minat too . saket mate aku tengok dorang , gelak sane gelak sini , gurau sane gurau sini . aduhhh ! tak boleh tahan . dah laa dorang satu kelas , memang best lah kan . hari ' hari boleh ' skodeng ' ( dating kay ) . tiba ' tiba budak ' budak mengadu kat aku . yang dorang niee t'lampau over sangat . macam dorang jee couple kat dalam kem too ouh . orang laen pun adee couple jugak . chill ' chill sudah laa . kecoh jee ! aku sebagai ketua dalam kem too , kena laa ambik tindakan . lagi pun , niee laa peluang aku , nak marah dorang . hahaha ! jahat tak aku ? biar dorang rasee . selamee niee aku sakit hati , adee dorang tahu ? takdee kan . malam lepas solat magrib . aku panggil laa pasangan bajet merpati dua sejoli niee . aku panggil dorang kat belakang dewan makan . then , aku marah dorang kaw ' kaw . hahaha ! padan mukee . sebenaryee , aku bukan marah pun . tp , just bagi gempak jee laa . cz , sakit hati punya pasal . too laa manusia kan . korang jangan salah kan aku , jangan cakap aku kejam . dyee too lagi kejam ouh . lepas aku dah maki ' maki semua . baru laa aku puas + lega . hehehe ! esok yee , aku tengok dorang maen tukar ' tukar tualee kechik pulak . kee hulu ke hilir bawak tuala . aduhh ! bajet wangie jee masing ' masing ouh . aku daa malas layan .then , kami dapat cuti seminggu taw . aku balik laa sendiri dengan membee ' membee aku yang laen . aku tengok pasangan bajet merpati dua sejoli tadi , adee jugak . aduhh ! semak jee ouh . then , sebelom train nak gerak balik kl . gurl yang aku minat too cakap , " weyh ' weyh ! ic balak aku adee dengan aku . aaallaaaa ! kecoh gilaa . selepas naek cuti , seminggo lagi kiteorang nak tamat plkn . setiap company dapat laa t-shirt yang adee name belakang . minah and mamat too boleh pulak tukar ' tukar . yang laki pakai baju perempuan , yang perempuan pakai baju laki . yelaa ! dorang sorang jee adee couplee . now , semenjak keluar niee . aku selalu contact dyee . rupayee , time dalam kem . dyee pun suka aku . hahaha ! ERICX DANIEL laa .