yeay . one stalker is coming. thankyou (:

Tuesday 12 April 2011

MY FIRST LOVE !

aku adee citee nak share kat korang . aku penah kenal sorang hamba allah niee . citee niee mula dua tahun lepas . aku kenal gurl niee kat myspace . aku mula chating dengan dyee . chat punyee chat , dyee dulu junior satu sekolah dengan aku laa . sekolah sukan . aku pun pelik , aku tak penah selisih or b'tegor . hurm ! tak pee lah . aku mula mintak number phone dyee . then , dyee bagi . aku pun happy laa . yelaa ! budak tomey kowt . aku mula text dyee tiap ' tiap hari . mase too aku kat melake . aku ingat lagi . aku kena temankan abah aku kat melake . cz , bisnes dyee kat sanee . aku sambung balik , aku and dyee tiap ' tiap malam akan gayut . masing ' masing akan buat ' super server ' . adee laa 3 jam or 4 jam . tiap ' tiap hari kami akan gayut . aku rasee sampai laa sebulan kami hari ' hari gayut . one day , aku mintak couple dengan dyee . then , dyee terima . aku rasee happy yang teramat sangat dorh . sumpah aku tak tipoo . yelaa , manee aku tak happy . dyee seorang yang periang , gila ' gila , tak reti marah , manje , macam budak ' budak , pandai pujuk , caring , tak cover ' cover , memahamiand jenis tak kesah . dyee laa perempuan yang ajar aku erti SETIA . selame aku couple dari form 1 sampai form 4 . aku tak pernah setia . dyee laa yang ajar aku . apee itu setia . NEW YEAR 2010 aku keluar dengan dyee . takot dorh aku mase too . yelaa , first meet kowt . aku jumpa laa dyee kat times square . aku ingat lagi , time aku nak jumpa dyee . dyee tengah makan kat kedai apee tah . dengan kawan ' kawan dyee . aku malu gilee time too . yelaa , aku sakai gilee kowt time too . dengan bau busuk yee . taa pee laa , pergi jee laa kat dyee . rindukan . then , lepas dyee abis makan . aku and dyee , gerak laa pavilion . sebelom nak sampai pavi too , kesian gila aku tengok gf aku niee . kat depan sungai wang sesak . dyee kena laa tolak dengan semua orang . cz , dyee daa laa kechik . aku kesian kat dyee , aku peluk laa dyee sambil jalan . then , kami sampai kat pavi . bila sampai jee kat pavi , adee laa group boy niee . memang howt ' howt and lencai gilee laa . gf aku niee bolee pulak usya ' usya boy ' boy too . pppeeerrrhhh ! panas gilee hati aku kan . aku tahu laa aku tak cukup howt and tak cukup lencai . tp , tak pee laa . aku sabar jee . maybe dyee minat kowt . then , after 30minit kat pavi too . aku pun b'pisah dengan dyee . cz , dyee nak balik . hari too , aku happy sangat ' sangat . aku rase macam dunia milik aku . one day , aku dapat berita yang aku kena pergi PROGRAM LATIHAN KHIMAD NEGARA . aku bagi laa tahu dyee yang aku kena pergi plkn . but , dyee tak bagi pergi . cz , dyee takot aku cari orang laen . dyee suruh aku pergi hospital , cakap kat doctor . aku adee sakit supaya aku tak kena laa pergi plkn . aku pun ikut laa cakap dyee , sayang kan . aku pergi hostital , aku bagi laa alasan aku sakit and tak boleh pergi plkn . tp, tak lepas . aku pun tak tahu nak buat apee . aku cakap laa kat dyee , yang aku t'pakse pergi jugak . cz , takdee jalan laen . sehari sebelom aku nak pergi plkn . aku ajak kawan baek aku pergi ALAMANDA PUTRAJAYA . aku pergi alamanda cz aku nak cari rantai . untok aku nak bagi kat dyee . supaya aku kat dalam kem , dyee tak lupa aku . aku dapat apee yang aku cari . lepas beli jee , aku teros pergi SUBANG JAYA . cz rumah dyee kat sane . sampai jee aku kat rumah dyee , aku ingat aku dapat laa jumpa dyee . tp , apee kan dayee . takdee rezeki . ayah dyee tak bagi keluar . aku pun mengalah laa . aku ambik benda yang aku beli too sambil aku hias dengan BEAR COUPLE and BUNGA ROSE MERAH tiga kuntum letak atas pagar rumah dyee . then , sebelom aku nak gerak too . aku dapat tengok dyee dari jauh jee . hurmm ! rindoo gilaa kat dyee dorh . darh laa couple nak setahun . tp , keluar just dua kali jee . aduhh ! pedih gilaa kan  . nak buat macam mane , dyee sekolah asrama kat . terima jee laa . besok yee , aku pun pergi laa plkn . KEM ULU PARI REMBAU , NEGERI SEMBILAN . after one week , aku dapat phone . aku text laa dyee . ' baby , baby buat apee too ? biee rindoo ouh kat baby ! ' too laa text aku send kat dyee . tp , dyee tak wep aku punye text . aku benggang laa . aku call , ' baby , baby bz sangat kee ? why tak wep my text . ' then , dyee cakap dyee takdee kredit . takpee laa , aku text ayah aku . suruh topup kan rm10 . then , aku dapat jee topup . aku teros share kat dyee . but , dyee tak wep jugak text aku . aku call lagi , ' why baby tak wep biee punyee text . ' dyee cakap , dyee bz . takpee laa . aku biarkan . sampai keesokan hari dyee tak text and call . sampai laa aku pulang phone balik . next week yee , aku dapat phone lagi . aku terus call dyee . but , dyee tak angkat . b'kali ' kali aku call . tp , tak angkat jugak . aku mula tak sedap hati . tiap ' tiap hari aku solat , aku mesti doakan dyee . sampai satu hari too , aku imamkan pelatih ' pelatih semua . tiba ' tiba dalam sembayang , aku t'ingat kat dyee . abis jee sembahyang , aku teros nanges . cz , aku tak kusyuk time solat . and , dyee laa gurl p'tame aku doakan . samapi aku sendiri nanges . cz , t'lampau sayang sangat ' sangat kat dyee . pada 16-08-2010 hari jadi dyee . aku call laa dyee pakai public cz nak cakap HAPPY BIRTDAY . tp , tak kesampaian . aku kena maen dengan kawan ' kawan dyee . nevermine laa . keluar jee aku dari plkn . aku bukak FACEBOOK dyee , tengok dyee daa adee BALAK BARU . hancur lebur kan hati aku . tp , nak buat macam manee . orang daa tak sukee kan . terima jee laa . btw , aku b'syukur sangat dapat dyee . aku happy gila time bersama dyee . sampai sekarang aku tak boleh lupakan dyee . dyee adelah insan bernama FARZANA SYAFIQAH BTE ZULKIFLIE !!!